Rijden rijden rijden in m’n wagentje

Ik ben geen moeder die veel waarde hecht aan nieuwe spullen. Eentje die bij de babywinkels over de kinderwagenbaan crosst om te kijken welke het beste is. Ik ben meer een moeder die marktplaats afstruint naar leuke koopjes en dolblij kan worden van weer een goede en vooral.. goedkope vondst. Om vervolgens uit te gaan rekenen hoeveel ik wel niet bespaard heb. 

Zo komt onze kinderwagen gewoon uit een huis in Sint Pancras. Onze rotan wieg uit een huis in Alkmaar, onze buggy uit een huis in Stompetoren, de kinderstoel uit Amsterdam en onze eettafel uit Langedijk. Dat je iedere keer een dure boedelbak moet lenen bij het dichtstbijzijnde tankstation, vergeten we dan even. 

Deze week heb ík gezondigd en stond ik als een kind die jarig is te juichen bij de voordeur toen de postbezorger een pakje kwam afleveren. 3 pakketjes om eerlijk te zijn, want het verjaardagscadeau van Teun was tweedehands niet te vinden en de Zara had sale. Die ik in een zwak moment even niet kon weerstaan. 

Nou goed, terug naar dat pakje. Want ik had echt tweedehands gezocht, maar niet gevonden. Al sinds Teun de wieg van de kinderwagen uitgegroeid is ben ik niet tevreden met de kinderwagen. Teun zit er net niet goed in, hij staat in de gang in de weg en ik sta iedere keer te zuchten en te kreunen als ik dat bakbeest de auto in moet krijgen, om vervolgens niks meer mee te kunnen nemen door de grootte van dat ding. De buggy die we, via marktplaats kochten voor onze vakanties was niet veel beter. Wel een fijn ding, maar precies op één manier in de auto te krijgen en dan hebben we niet eens een kleine auto. 

Na het steeds zonde te vinden van het geld om een nieuwe te kopen en daardoor maar blijven zuchten en kreunen, was ik er vorige week helemaal klaar mee. Na nog een rondje marktplaats opende ik een zoekopdracht op Google en vond een mooie buggy. Wel in de sale natuurlijk. 

Maandag was het dus zo ver en kon ik mijn nieuwste aanwinst in elkaar zetten om er vervolgens trots mee te gaan rondlopen, een paar keer in en uit te klappen en expres ergens anders te gaan wandelen om die buggy gewoon even in de auto te tillen en te zien hoeveel ruimte er nog over was. 

Als je mij eerder had gezegd dat ik ooit zo blij zou zijn met een nieuwe buggy, had ik je uitgelachen. Maar voor nu geniet ik gewoon even van die prachtige buggy en zet ik die andere op marktplaats. Gaan we het eens van de andere kant bekijken. 

Ik ga nog een rondje lopen. Doei! 

Liefs van Laura